Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Kasım 2013 Perşembe

Sakinbeniunutma Tablosu Ve Irmak



Annesi “Oyun oynamasını bilmiyorsun Irmak” diyince “Sen de çamaşır yıkamasını bilmiyorsun ama “ diyen bir dilli düdük o…

Nice güzel yaşları olsun Irmak'cım…

Sevgilerimle
SakinBeniUnutma
 

2 Ekim 2013 Çarşamba

SakınBeniUnutma Tablosu Ve Mehmet Aslan

Deniz diyince benim aklıma ilk önce martılar geliyor... Ya sizin?


Sevgilerimle
Sakinbeniunutma

25 Eylül 2013 Çarşamba

Yıldönümü Hediyesi ve SakinbeniUnutma Tablosu




Bol bol gezen , 2 matematikçi aşık için hazırlanmış bir evlilik yıldönümü hediyesi...

Nice mutluluklara...

Sevgiler
Sakinbeniunutma

10 Eylül 2013 Salı

SakinBeniUnutma Ve Emsal



Ne yani ?
Çocukluk arkadaşım 30 yaşına gelmiş diye karalar mı bağlayalım?

Karalar bağlamak isteyenler şöyle dursun , biz ona en güzelinden sürpriz bir doğumgünü partisi yapıp eline de bir sakınbeniunutma tablosu tutuşturduk.


Sonuç ise ŞAHANE oldu…

Sevgiler

 


24 Haziran 2013 Pazartesi

Sakın Beni Unutma Tablosu

Aynı blogumun adı gibi işte sakın beni, onu , en güzel hatıraları , aklıma/aklına geldikçe mutlu eden ne varsa unutma, unutmayayım diye aslında tüm uğraşım.

Şöyle bir düşündüm de benim bu sevdam aslında çocukken yazdığım günlüklerimle başlamış. Yazmayı , paylaşmayı ,saklamayı taaa o günlerden beri seviyormuşum.

Her yerinden küçük küçük not kağıtları , zarflar , mektuplar , biletler , kartpostallar fırlayan günlüklerimi arada sakladığım yerden çıkarır tek tek üşenmeden okur şöyle bir okşayıveririm.
Çoğu zaman gülümser ara sıra da “Ne zamandı “ diye hatırlamaya çalışır bir yandan da “Ne güzeldi” diye iç çekerim.
Hafif hafif gözlerimin dolduğu, yüreğimin cız ettiği anlarda olur tabi ama HAYAT dediğinde bu değil midir zaten?

Sanki anne olduktan sonra HAYAT daha bir güzel ama daha hızlı akmaya başladı benim için.Her anne gibi bende oğlumun her karesini fotoğraflamak , her yeni söylediği ,her yeni yaptığı şeyi hatırlamak ve saklamak istiyorum.
Elle tutulabilir şeyler için saklama kutuları yardımcı olsa da , somut şeyleri için ,  ömrüm boyunca unutmayayım , büyüdüğünde ona ,arkadaşlarına,  eşine gülümseyerek anlatayım dediğim şeyleri bir şekilde not almaya çalışıyorum.
Hatta bazen adına aldığım e-mail hesabına e-posta da yolluyorum ama yine de istedim ki tüm bunlarda elle tutulur gözle görülür bir şey olsun.

 
 

Düşünsenize çektiğiniz doğum günü resimlerine yıllar sonra ( karıştırırken demeyeyim artık) bakarken
“ Kaç yaşındaydı , kaç kiloydu , neler yapmaktan hoşlanırdı , en sevdiği yemek neydi , en sevdiği arkadaşı kimdi , en tatlı söylediği kelimeler neydi“ gibi soruların cevapları için hafızanızı zorlamaya gerek kalmadan bu tabloyla resmin içinde bulacaksınız.

İnanın çok sevdim bu sakinbeniunutma tablolarını ve ilk fırsatta ellerimi kollarımı sıvadım ilk örneği oğlum ve çok yakın arkadaşımın kızı için yaptım.
 

19 Şubat 2013 Salı

Doğumgünü Hediyelikleri - Araba Şeklinde Notluk

Bu arabaları görünce valla ilk aklıma gelenler nostaljik tosbağalar ve düttt düttt oluyor …
 



Arda’ya kucak dolusu sevgi ve öpücükler, Umarım hayatı boyunca her şey gönlünce olur…


 




Sevgilerimle…