Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2013 Pazartesi

Sakın Beni Unutma Tablosu

Aynı blogumun adı gibi işte sakın beni, onu , en güzel hatıraları , aklıma/aklına geldikçe mutlu eden ne varsa unutma, unutmayayım diye aslında tüm uğraşım.

Şöyle bir düşündüm de benim bu sevdam aslında çocukken yazdığım günlüklerimle başlamış. Yazmayı , paylaşmayı ,saklamayı taaa o günlerden beri seviyormuşum.

Her yerinden küçük küçük not kağıtları , zarflar , mektuplar , biletler , kartpostallar fırlayan günlüklerimi arada sakladığım yerden çıkarır tek tek üşenmeden okur şöyle bir okşayıveririm.
Çoğu zaman gülümser ara sıra da “Ne zamandı “ diye hatırlamaya çalışır bir yandan da “Ne güzeldi” diye iç çekerim.
Hafif hafif gözlerimin dolduğu, yüreğimin cız ettiği anlarda olur tabi ama HAYAT dediğinde bu değil midir zaten?

Sanki anne olduktan sonra HAYAT daha bir güzel ama daha hızlı akmaya başladı benim için.Her anne gibi bende oğlumun her karesini fotoğraflamak , her yeni söylediği ,her yeni yaptığı şeyi hatırlamak ve saklamak istiyorum.
Elle tutulabilir şeyler için saklama kutuları yardımcı olsa da , somut şeyleri için ,  ömrüm boyunca unutmayayım , büyüdüğünde ona ,arkadaşlarına,  eşine gülümseyerek anlatayım dediğim şeyleri bir şekilde not almaya çalışıyorum.
Hatta bazen adına aldığım e-mail hesabına e-posta da yolluyorum ama yine de istedim ki tüm bunlarda elle tutulur gözle görülür bir şey olsun.

 
 

Düşünsenize çektiğiniz doğum günü resimlerine yıllar sonra ( karıştırırken demeyeyim artık) bakarken
“ Kaç yaşındaydı , kaç kiloydu , neler yapmaktan hoşlanırdı , en sevdiği yemek neydi , en sevdiği arkadaşı kimdi , en tatlı söylediği kelimeler neydi“ gibi soruların cevapları için hafızanızı zorlamaya gerek kalmadan bu tabloyla resmin içinde bulacaksınız.

İnanın çok sevdim bu sakinbeniunutma tablolarını ve ilk fırsatta ellerimi kollarımı sıvadım ilk örneği oğlum ve çok yakın arkadaşımın kızı için yaptım.
 

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Nuraycım, çok beğendim. İzninle blogumda da paylaşmak isterim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Esin'cim , memnuniyetle...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir fikir ve uygulama da çok güzel elinize sağlık, blogunuzu da takibe aldım ,benimkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta bende ziyaretçinizim...Teşekkür ederim

      Sil
  5. çok çok düşüncelice ve şirin :) ( anlam kaybında ölecek cümlem:( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) olsun.Ben o güzel enerjiyi aldım her şekilde

      Sil
  6. fiyatını öğrenebilirmiyim nuray hanım değişik bir düşünce olmuş ellerinize sağlık.kızımın doğum günü yaklaşıyorda düşünebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lizenin dünyası ;

      çok teşekkür ederim beğeniniz için.Email adresinizi alabilir miyim acaba?

      Sil
  7. duygu.aksos@mynet.com yazmıştım ama tekrar yolluyrm sanırım ulaşmadı

    YanıtlaSil